piątek, 12 sierpnia 2016

Stalowe Serce - Laven Rose

Witajcie po przerwie związanej z krótkim wypadem do rodziców. Chwila odpoczynku i powrotu na "stare śmieci" dobrze mi zrobiła. Warto czasem skorzystać z takiej odskoczni.

Ale nie o tym chciałam dzisiaj. Moim zainteresowaniem są nie tylko testowania, gotowanie, pieczenie czy branie udział w konkurach. Uwielbiam czytać i każdą wolną chwilę spędzam na przeczytaniu choć jednej czy dwóch stron. Dlatego dzisiaj ten wpis i mam nadzieję, że systematycznie będę się z Wami dzielić moimi przeczytanymi, ulubionymi pozycjami.

Dzisiaj chciałabym zapoznać Was troszkę z książką "Stalowe Serce" Laven Rose.


Na okładce czytamy:

"Miłość często zjawia się niespodziewanie, w najmniej oczekiwanym momencie. Kiedy jednak otworzy drzwi do naszego serca, życie nabiera całkowicie innych kształtów.
Doświadczyła tego niespełna trzydziestoletnia Emilia Ligocka, gdy na jej drodze stanął obłędny Amerykanin. Od tego dnia wszystko przestaje mieć znaczenie, liczy się tylko on. Los nie jest jednak dla nich łaskawy i para kochanków co rusz narażona jest na przeciwności. Czy odkryte mroczne tajemnice pozwolą im przetrwać?

Wzruszająca opowieść o bezgranicznym oddaniu, miłości i odwadze w podejmowaniu trudnych decyzji. Przeżyć taką historię to dar, który niestety nie każdemu jest dany. Każdy powinien jednak pamiętać, że być może gdzieś na świecie czeka jego druga, idealna połowa".


Sięgając po tą książkę nigdy nie pomyślałabym, że tytuł zostanie potraktowany tak dosłownie. A jednak, była to dla mnie wielka niespodzianka ale bardzo pozytywna. Książka choć liczy prawie 500 stron to czyta się ją bardzo szybko, wciąga czytelnika tak dogłębnie, że ciężko się od niej oderwać i nie żyć emocjami w niej zawartymi.
Historia opowiada o młodej niespełna 30-letniej Emilii Ligockiej, która przeszła wiele ciężkich i smutnych chwil w swoim życiu, przeżyła również związek, który tak naprawdę nigdy nie powinien zaistnieć. Wszystko odmienia się diametralnie, jak za pomocą zaczarowanej różdżki gdy bohaterka poznaje przystojnego Amerykanina Krisa. Gotowa jest poświęcić dla niego wszystko. W powieści poznajemy także najlepszą przyjaciółkę Emilii czyli Agnieszkę, Anatola byłego narzeczonego, Jamesa Thomas i przystojnego wizażystę Jo. Nasza bohaterka ulega wielu różnym sytuacjom, nieszczęśliwym wypadkom i niespodziewanym akcjom, co powoduje, że książka tak bardzo wciąga i z każdą stroną nabiera rozpędu. Miłość Emilii i Krisa poddawana jest wielu próbom,intrygom co wiąże się z rozstaniami i szczęśliwymi powrotami. W książce dochodzi do połączenia jeszcze jednej pary czyli Agnieszki i jej dawnej miłości z lat szkolnych.

Choć "Stalowe Serce" jest debiutem Laven Rose to przyznam szczerze, że jest to dla mnie jedna z najlepszych pozycji jakie czytałam, a nie wiem czy nie najlepsza z polskich autorów. Lekkość jaką autorka nadaje książce czuć tak bardzo, że słowa chłonie się w nieprzyzwoitym tempie. Czytając ją nie mogłam się oderwać a z drugiej strony nie chciałam dojść do samego końca bo to wiązało się z zamknięciem ostatniej strony i okładki. Niestety taki moment nadszedł i o dziwo na końcu ewidentnie dowiadujemy się, że książka będzie miała swoją kontynuację na co ogromnie liczę i czekam.

Polecam Wam "Stalowe Serce" na każdą wolną chwilę, czy to na wakacje, czy na weekend a nawet na zimowe wieczory. Mój egzemplarz ruszył już w dalszą podróż do kolejnego czytelnika i mam nadzieję, że zyska ona takie samo uznanie jak w moich oczach.

Na koniec chciałabym Wam przytoczyć kilka pięknych wersów, które zwróciły moją uwagę, i które znalazły się w moim zeszycie sentencji:

"Jesteś wszystkim co mam, dlatego mam wszystko"

"Niektórym ludziom jest pisane się spotkać niezależnie od tego gdzie się znajdują czy dokąd się wybierają, któregoś dnia i tak na siebie wpadną"

"Jestem dla Ciebie, a Ty jesteś dla mnie. Tworzymy najmniejsze państwo świata"

 A czy Wy czytaliście już "Stalowe Serce"? Laven Rose czyli Anna Dąbrowska już niebawem szykuje dla nas kolejną niespodziankę, którą jest druga książka "Nakarmię Cię miłością". To zupełnie inna książka nie będąca kontynuacją SS, a ukaże się już niebawem. Czekam niecierpliwie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz