środa, 28 grudnia 2016

Kampania z MONTE SANTI



Czy mówi coś Wam nazwa wina Monte Santi?
Nie? Tak?
A powinna...już ja się o tym przekonałam :)

Jakiś czas temu zostałam ambasadorką marki Monte Santi Dzięki czemu otrzymałam 3 rewelacyjne wina do degustacji. W zamian do wykonania miałyśmy 3 zadania wraz z wypełnieniem raportów z testowania.

Moja paczka prezentuje się właśnie tak:


Wino Monte Santi to wyjątkowa kompozycja wyraźnie owocowego smaku oraz wina z soku pochodzącego z winogron dojrzewających we Włoszech. Zawartość alkoholu w winach to 11 %.
W załączonej paczce znajdują się 3 rodzaje subtelnego wina Monte Santi o aksamitnym kremowo-słodkim smaku:

1.Monte Santi Wild Strawberry
Zachwyca i kusi zdecydowanym smakiem i aromatem świeżych poziomek. W ustach okrągłe, aksamitne, kremowo-słodkie. Doskonałe do deserów lub jako deser sam w sobie.


2. Monte Santi Blackberry
Zachwyca i kusi zdecydowanym smakiem i aromatem świeżych jeżyn. W ustach okrągłe, aksamitne, kremowo-słodkie. Doskonałe do deserów lub jako deser sam w sobie.


3. Monte Santi Orginal
 Zachwyca i kusi zdecydowanym smakiem i aromatem świeżych owoców. W ustach okrągłe, aksamitne, kremowo-słodkie. Doskonałe do deserów lub jako deser sam w sobie.


 Moja opinia:
Wszystkie 3 wina przypadły mi bardzo do gustu i podniebienia. Zresztą tak samo jak moim bliskim, znajomym i przyjaciółkom. Nie tylko są idealnie słodkie i nadają smaku posiłkom jak i deserom, są pyszne same w sobie bez żadnych innych dodatków. Pijąc je idealnie czuć świeżość i delikatność owoców. Każde jest inne a jednocześnie bardzo aksamitne i delikatne.
Jeśli miałabym dokonać jakiegoś wyboru moim numerem jeden byłby Monte Santi Blackberry. Zdecydowanie najlepsze jak dla mnie.
Opinia moich znajomych i bliskich jest bardzo różna. Jednym smakowała poziomka innym owoce czy jeżyny. Nie ma żadnego zdecydowanego smaku, który byłby bardziej wyróżniony od innych.

Cena: jeśli chodzi o cenę wina nie należy ona do jakiś bardzo wygórowanych można je kupić za mniej więcej 20- 25zł.

Poniżej kilka fotek z relacji:






Polecam wino Monte Santi. Pyszny intensywny ale także aksamitny smak owoców. Jeśli lubicie słodkie wina nie możecie ominąć Monte Santi. Koniecznie spróbujcie a będzie Waszym ulubionym.

 #ambasadorkimontesanti #montesanti

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz