środa, 20 września 2017

Kampania z Sante

Właśnie otrzymałam paczkę, o której wspominałam w poprzednim poście.
Nie mogłam już się jej doczekać z racji tego, że płatki w połączeniu z mlekiem należą do mojej ulubionej formy w jakiej jem śniadanie.


W tym kolorowym kartonie znalazły się:
- 4 paczki pełnoziarnistych płatków zbożowych z owocami Żurawina Borówka Jagoda Goji
- 4 paczki pełnoziarnistych płatków zbożowych z owocami Truskawka Malina Wiśnia

Nie tylko moja rodzina będzie mogła spróbować tych smakołyków ale także dalsi członkowie rodziny i znajomi. Cieszy mnie fakt, że mogę się nimi podzielić z innymi.
Mój mąż, synek jak i ja uwielbiamy wszelkiego rodzaju płatki, musli dlatego ta kampania jest dla nas szczególnie wyczekiwana.
W kolejnych postach na pewno podzielę się z Wami wrażeniami z testowania.

#sante #santefit #fitnaturalnie






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz