wtorek, 14 czerwca 2016

ZAKOPOWER

I dopiero gdy,
zawoła Bóg to
pożegnam wszystkie te rzeczy i znów:
Pójdę boso, pójdę boso,
Pójdę boso, pójdę boso!

Tak wszystko się zgadza...To słowa refrenu piosenki zespołu Zakopower :)
W niedzielę miałam okazję wziąć udział w koncercie zespołu jaki odbył się w naszym mieście.
Aż ciężko napisać jakieś słowa, było nieziemsko i bardzo głośno. Gra na instrumentach, śpiew i cała opsada dodawała takiej atmosfery, że można by słuchać tego całą noc.
Ale niestety co dobre szybko się kończy. To jednak nie wszystko na koniec koncertu udało mi się zakupić płytę i uzyskać autograf od Sebastiana.




Ale to nie wszystko...Tak...udało mi się zrobić zdjęcie z wokalistą. Wszystko udokumentowane i chętnie się Wam pochwalę ;)





Ah jaka miła pamiątka :)
Mam nadzieję że jeszcze kiedyś uda mi się być na koncercie zespołu ZAKOPOWER :)
Wam też polecam. 100 % muzyki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz