czwartek, 22 września 2016

Mamy Jesień

     Czas tak szybko leci, dopiero witaliśmy lato, wakacje, urlopy...a tu właśnie dzisiaj przyszła do nas Jesień. Pierwszy dzień Jesieni był bardzo ładny tak samo u Was? Oby ten rok obfitował w piękną złotą i polską jesień.
Jakiś czas temu otrzymałam smaczną nagrodę od marki Społem - majonez kielecki za zajęcie II miejsca w konkursie. Bardzo się cieszę, choć miałam nadzieję na I miejsce za które można było otrzymać aparat natychmiastowy. Na pewno byłby niezmiernie przydatny w naszych wycieczkach. Mówi się trudno i żyje się dalej :)
A oto moja nagroda:
 Smaczne produkty od marki Społem - majonez kielecki czyli:
-majonez
-ketchup
-musztarda
-chrzan
-sos czosnkowy
-sos amerykański
-przysmak świętokrzyski
i najważniejsze bilety do kina HELIOS





Bilety do kina ;)


 Gratulacje


 I pomyśleć że tp wszystko zaczęło się w 1911 roku

Idea spółdzielczości i Żeromski

Powstaje Związek Spółdzielców Spożywczych „Społem”, organizacja skupiająca przemysłowców i intelektualistów. Wśród nich jest związany z Kielecczyzną Stefan Żeromski. To właśnie autorowi „Przedwiośnia” i „Siłaczki” zawdzięczamy nazwę „Społem”.
Potem było mydło - 1920
Pasta do butów - 1924
Ocet i musztarda - 1932
Odrodzenie marki po wojnie - 1945
Debiut majonezu kieleckiego - 1959
Przysmak Świętokrzyski - 1988 - ma tyle lat co ja :D
Nowe wyzwania - 1990
Czas ruszyć w świat - 1993
Zdobycie znaku jakości Q - 1996
Nagrody 1998-2011

Już tyle wspaniałych lat z nami

Zapraszam na stronę sponsora  Społem - majonez kielecki

A czy wy jecie i używacie produktów marki SPOŁEM?

2 komentarze:

  1. Narobiłaś mi smaka na produkty marki Społem. W szczególności lubię majonez oraz musztardę.

    OdpowiedzUsuń