wtorek, 25 października 2016

Moja przemiana z Jantar

Jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania odżywki Jantar marki Farmona. To testowanie było dla mnie akurat jak znalazł ze względu na problemy z moimi włosami. Podczas ostatniego farbowania struktura moich włosów została intensywnie naruszona przez co doszło do ich wysuszenia, a nawet spalenia. Niestety co za tm idzie włosy zaczęły się łamać i kruszyć. Dodatkowo moje loki straciły na blasku i swoim skręcie. 
Gdy otrzymałam pozytywną informację od Kasi z Farmony bardzo się ucieszyłam, że będę miała okazję na odnowę moich włosów.

Paczka jaką otrzymałam zawierała:
- krótką instrukcję
- odżywkę Jantar od Farmony 



Kilka słów o odżywce Jantar
Odżywka Jantar oparta jest na sprawdzonej, niezmienionej recepturze. To owoc długich tradycji wykorzystywania niezwykłych właściwości bursztynu.

- bursztyn -pielęgnuje, wzmacnia, odżywia włosy oraz chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
- Trichogen stymuluje wzrost i przedłuża cykl życia włosa
- witaminy A, E i F regenerują, odżywiają i odbudowują strukturę włosa 
- Polyplant Hair wzmacnia słabe włosy, ogranicza ich wypadanie oraz poprawia kondycję skóry głowy i cebulek włosowych
- D-pantenol nawilża i łagodzi podrażnienia skóry głowy
Sposób użycia odżywki:
Wystarczy zdjąć zatyczkę, rozpylić preparat u nasady włosów,a następnie wmasować w skórę głowy. Nie spłukiwać. Stosować codziennie, aż do momentu uzyskania widocznej poprawy stanu włosów przez minimum 4 tygodnie, a następnie dla podtrzymania efektu 2 razy w tygodniu. Do kompleksowej pielęgnacji stosować pozostałe produkty z serii Jantar do włosów zniszczonych.

Zalecenia:
- włosy zniszczone i osłabione
- wymagające regeneracji i odbudowy
- podatne na wypadanie
- wrażliwa i swędząca skóra głowy

Już tego samego dnia zabrałam się do testowania mojej odżywki. 
Chciałabym jednak pokazać Wam efekt przemiany moich włosów po około 3 tygodniach stosowania.
Zanim zaczęłam używać odżywki Jantar zrobiłam kilka zdjęć by móc zweryfikować efekt działania specyfiku.
Oto kilka fotek.
Jak widać na zdjęciach ich kondycja oraz look daje wiele do życzenia:




 Niestety najbardziej martwi mnie ich suchość oraz utrata skrętu.
Przez kolejne 3 tygodnie miałam okazję używać odżywki Jantar od Farmony.
Jej aplikacja jest bardzo wygodna ze względu na dozownik, który ułatwia aplikację preparatu od nasady włosów.

A tak prezentuje się efekt stosowania odżywki Jantar na moich włosach przez około 3 tygodnie:




 Czy zauważyliście jakąś różnicę?

Moja opinia:
1. Zacznę od samej buteleczki, która jest bardzo wygodna w porównaniu do wielu innych preparatów na naszym rynku. Nie muszę używać dłoni do aplikacji odżywki, a wszystko dzięki załączonemu dozownikowi.
2. Kolejnym efektem jaki zauważyłam jest nawilżenie moich włosów, co ewidentnie można zauważyć gołym okiem ale i na załączonych zdjęciach.
3. Jak widać, odżywka działa gdyż w ciągu 3 tygodni włosy urosły mniej więcej gdzieś o 0,5cm co w moim przypadku jest dużą korzyścią.
4. Skręt włosów również uległ zmianie na lepsze oczywiście.
5. Włosy wypadają już minimalnie i nie kruszą się.

Jak zauważyłam i Wy również macie okazję to zaobserwować stan moich włosów uległ znacznej poprawie. Wiem, że to początek mojej drogi ku lepszemu ale cieszę się z tych pierwszych efektów. Jestem mile zaskoczona efektem preparatu Jantar i na pewno nie poprzestanę na tej jednej buteleczce, której zawartość została już prawie w całości wykorzystana.

A czy Wy używaliście odżywki Jantar i macie swoje spostrzeżenia? Chętnie je przeczytam. Zapraszam do komentowania i podzielenia się opinią.
"Moja przemiana z Jantar..."

#Jantar #Farmiona #przemiana #zachwycona 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz