wtorek, 11 października 2016

Test produktów Jogobella

Dzisiaj chciałabym Waz zaprosić do mojej opinii na temat testowanych jogurtów w ramach projektu Jogobella od TRND.

Przesyłka jaka do mnie trafiła zawierała:
- przewodnik projektu
- książkę "Twoje Badania Opinii"
- kolorowa mata śniadaniowa

Moim zadaniem było zakupienie produktów objętych testowaniem marki Jogobella czyli:
 - 6 zestawów czyli łącznie 18 jogurtów w trzech rodzajach dla mojej rodziny
 Jogobella Breakfast
 Jogobella Musli
Jogobella 8 Zbóż 
- 6 zestawów czyli łącznie 18 jogurtów w trzech rodzajach dla bliskich i przyjaciół do rozdania czyli:
Jogobella Breakfast
Jogobella Musli
Jogobella 8 Zbóż

Po zakupie jogurtów należało dokonać wprowadzenia paragonów do platformy zwrotów kosztów by po zweryfikowaniu pieniądze przeznaczone na ich zakup mogły wpłynąć z powrotem na nasze konto. Dodam, że maksymalnie koszt mógł wynieść 66zł czyli jeśli udało nam się znaleźć niższe ceny jogurtów mogliśmy zakupić ich większą ilość.

A tak właśnie wyglądała moje zakupione jogurty. Dość pokaźny zapas.


 Smakowicie wygląda prawda?



Oczywiście część tych smakołyków opuściła już dawno mój dom i powędrowała do nowych właścicieli i ich brzuszków.
Pozostawiłam jednak część zapasów dla siebie i swoich bliskich.

Poznajmy bliżej jogurty Jogobella

Jogobella Musli

Pyszny Jogust z extra dużymi kawałkami owoców oaz musli w czterech kombinacjach smakowych od samego rana dodaje energii.
Smaki, które udało mi się znaleźć to:
- malina i ananas

-truskawka i banan

Jogurty te nie zawierają konserwantów, posiadają wartościowe składniki odżywcze oraz extra duże kawałki owoców.
na 100g mamy 107 kcal
 
MOJA OPINIA:
Uwielbiam musli pod każdą postacią oraz różne połączenia owoców dlatego ten jogurt jest mi bardzo bliski. Kawałeczki owoców oraz musli w postaci otrębów pszennych, płatków owsianych, pszenicy, siemia lnianego, ziarna słonecznika i orzechów laskowych delikatnie chrupią w zębach pozostawiając swój pyszny smak w ustach. Jogurty te są sycące i dają energii do działania na kilka godzin. Pyszne. Polecam
 
 Jogobella Breakfast


 Połączenie jogurtu Jogobella z chrupiącymi dodatkami, przekąska idealna na drugie śniadanie, każdy dodatek to zaskakujące inne składniki.

Te które udało mi się znaleźć w sklepie:
-bananowy



- truskawkowy


- jagodowy


brzoskwiniowy



na 100g jgurtu przypada 128 kcal


MOJA OCENA:
Jeden z najlepszych jogurtów Jogobelli jak nie najlepszy. Uwielbiam takie połączenia chrupiących ciastezek i musli które można zarówno mieszać z jogurtem jak i jeść osobno zarówno jogurt jak i crunchy. Dodatkowo w mieszance znajduje się też moja ukochana czekolada. Różnorodność smaków pozwala wybrać sobie ten najlepszy. Zdecydowanie polecam. Smakuje wybornie.


Jogobella 8 Zbóż 



 Owies, orkisz, żyto, jęczmień, pszenica, ryż, proso, gryka, a do tego pyszny jogurt w 6 różnych owocowych smakach.

Smaki, które zakupiłam:
-brzoskwiniowy
 

- truskawkowy


-bananowo-ananasowy


jagodowy

 Na 100g jogurtu mamy 105 kcal
Jogurt nie zawiera konserwantów, ma extra duże kawałki owoców oraz pożywne ziarna 8 zbóż.

MOJA OPINIA:
Bardzo dobry i zdrowy jogurt, który zawiera 8 różnych zbóż. Jogurt pyszny jednak bardziej przypadł do gustu mężowi niż mojej osobie. Ja nadal stawiam na Jogobelle Breakfast.

Kilka fotek z naszego testowania:

 
mmm...pyszne


daj troszkę na paluszek

ulubione 8 zbóż

zajadam aż mi się uszka trzęsą

i z kanapeczką smakuje

do kawki pyszne

na selfie też ładnie wychodzę

ale nam wesoło przy jedzeniu





Dziękuję TRND za pyszną akcję testowania jogurtów. Wcześniej nie miałam okazji ich próbować ale dzięki tej kampanii mieliśmy okazję wraz z rodziną i znajomymi skosztować te pyszności. Od tej pory jogurty te będą stale gościć w naszym a zapewne i nie tylko naszym domu. Jesteśmy mile zaskoczeni czymś nowym na rynku spożywczym. Jogurty smakują również synkowi co bardzo nas cieszy gdyż chcemy by jadł pysznie i zdrowo.
#porcjaradosci #trnd #pysznie

A jak Wam smakują jogurty Jogobella? 
Zapraszam Was do rejestracji. Może następna kampania będzie też Twoją? link do rejestracji

2 komentarze:

  1. Widzę, że smakowało :) U nas też zabrakło 2 smaków Jogobella 8 Zbóż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam najbardziej posmakowały "8 Zbóż" :-)

    OdpowiedzUsuń