piątek, 4 grudnia 2015

Mascara Super Curler

Jakiś czas temu udało mi się zakwalifikować do przetestowania nowej mascary firmy Rimmel na stronie Wizaż. Jestem z tego bardzo zadowolona, bo w końcu której kobiecie za mało jest kosmetyków w szufladzie?
A tak prezentuje się ten tusz do rzęs:



Nowa innowacyjna formuła Super Curling, sprawia że rzęsy są podkręcone aż o 90 stopni. Efekt spektakularnie podkręconych i pogrubionych rzęs utrzymuje się nawet do 24 godzin.
Szczoteczka idealnie dopasowana do kształtu oka zapewnia łatwą i efektywną aplikacje. Włókna szczoteczki sprytnie unoszą rzęsy u nasady, rozczesują je i podwijają.


Jestem już po pierwszych próbach i mogę przyznać że mascara jest jak dla mnie w sam raz.
Świetnie pogrubia moje cieniutkie rzęsy, wydłuża je i daje piękny efekt końcowy. Co ważne bardzo długo się utrzymuje i nie kruszy.
Jeszcze jedną bardzo istotną dla mnie kwestią jest fakt, że mnie nie uczula z czym mam notoryczny problem. Obawiałam się czy ta mascara podoła moim wymaganiom w tej kwestii ale udało się. Często po różnych tuszach mam podrażnione oczy ale w tym przypadku nie pojawiło się nic niepokojącego.

A oto kilka fotek z efektu jaki wyszedł.




A wy już macie swoją ulubioną mascarę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz