poniedziałek, 7 grudnia 2015

Tampony OB i Plastry Tessa

A oto próbka Tamponów Ob jakie otrzymałam.
Są to 2 sztuki tamponów mini oraz 2 sztuki tamponów Normal.
Do tegooczywiście Program edukacyjny "Od dziewczynki do kobiety"
W sam raz dla małych kobietek, które wkraczają w kobiecość.
 A taką próbkę można otrzymać wchodząc na stronę OB


 Plastry montażowe tesa Powerstrips w ilości 2 sztuk również otrzymałam ze stronki  Tesa.


Niestety dopiero za drugim podejściem udało mi się je zamówić ze względu na brak możliwości na stronie prawdopodobnie spowodowanym brakiem magazynowym. Zastanawiałam się na co zużyć te plastry, bo to zaledwie dwie sztuki ale stwierdziliśmy z mężem, że przykleimy ramkę na klatce schodowej.
Jestem ciekawa czy rzeczywiście są ote takie super mocne.
A wy używaliście już?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz