środa, 30 grudnia 2015

Rexona Maximum Protection

Dzisiaj przedstawię rewelacyjny antyperspirant Rexona jaki otrzymałam w ramach testu zgłaszając się do niego na stronie Wizaz
Używałam wielu antyperspirantów, sztyftów, dezodorantów jednak takiego jeszcze nie.
Wielu z nas boryka się z problemem nadmiernej potliwości i co za tym idzie z zapachem jaki on ze sobą niesie. Jestem przekonana po dwutygodniowym teście, że nowa Rexona pomoże nie jednemu z nas.
Rexona jest zapakowana w pudełku.
 




Teraz przedstawię kilka informacji o tym antyperspirancie.

1.Dla kogo jest przeznaczony?
Dla każdego, kto nie chce być powstrzymywany przez pot i potrzebuje maksymalnej ochrony.

2.Sposób użycia:
Dla optymalnego efektu, aplikuj pod pachy, wieczorem przed snem. Już podczas snu, formuła TRIsolid zapewnia maksymalną ochronę. Ochrona ta trwa do 48h, nawet po porannym prysznicu. Antyperspirant może być również stosowany rano. Rekomendowana ilość kosmetyku to 2 kliknięcia.

3.Dlaczego należy aplikować Rexona Maximum Protection na noc?
Badania wykazały, że temperatura ciała nie jest stała w ciągu doby, podnosi się w trakcie dnia i spada w nocy. W normalnych warunkach temperatura ciała waha się od niższej w nocy 36,5 stopnia do wyższej w południe 37,2 stopnia. Te zmiany temperatury mają wpływ na intensywność pocenia. W nocy, gdy ciało jest w spoczynku, a gruczoły są najmniej aktywne, Rexona Max Pro działa najefektywniej.
Po przekręceniu 2 razy wysuwa się krem, który aplikujemy na pachę.


Antyperspirant ma gładką białą konsystencję, która szybko się wchłania i pozostawia efekt matowej skóry.
 Zapach jest delikatny, a sam antyperspirant nie podrażnia skóry co zdarzało mi się używając innych silniejszych środków przeciw nadmiernemu potowi. Odkąd stosuję ten preparat jestem zadowolona, bardziej pewna siebie i nie obawiam się plam pod pachami. Dodatkowo zapach potu jest maksymalnie zniwelowany. Z przeprowadzonego testu jestem niezmiernie zadowolona ponieważ znalazłam dla siebie najodpowiedniejszy antyperspirant.
A czy wy jesteście tego samego zdania co ja?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz