środa, 23 marca 2016

Prezent na zajączka 
 
Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...a z tym związana cała gonitwa za różnymi niby ważnymi z pozoru sprawami, a czy rzeczywiście tak jest....
Chciałam dziś pokazać wygraną z okazji dnia kobiet na stronie Amiki gdzie do 31.03.2016r trwa akcja przyjmowania zgłoszeń. Pierwsze 5000 osób, które wypełniło zgłoszenie i napisało odpowiedź na pytanie otwarte miało otrzymać blender marki Amica i dalej walczyć o nagrodę główną czyli wyjazd do Mediolanu.

 Blender BL3011 to urządzenie z dużą rozpiętością prędkości i płynną regulacją pozwalającą na swobodne przełączanie się między obrotami blendera w zależności od potrzeb, 2w1czyli wielofunkcyjny pojemnik, w którym przygotujesz, a następnie przechowasz potrawę.
Jego moc to aż 400W
Pojemność dzbanka 1000 ml
Długość przewodu 1m
Końcówka miksująca ze stali szlachetnej
Gumowana, matowa powłoka
Płynna regulacja prędkości (10) 

Bardzo cieszy mnie tą wygrana ponieważ bardzo często przygotowuję zupki dla synka i jest on w tym wypadku niezbędny. Miałam zakupić sobie blender dobrze jednak, że odrobinę się wstrzymałam :)
A oto moje cacko:



Zapewne komuś z Was też się udało? Pochwalcie się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz