środa, 30 listopada 2016

Słodkie upominki od Słodkiej Chwili

Jakiś czas temu brałam udział w konkursie organizowanym przez Słodką Chwilę , w którym można było wygrać aż 150 nagród. Jakie miłe zaskoczenie mnie spotkało gdy okazało się, że wygrałam jedną z nich. 
 Do wygrania były Smartfony, bilety do kina wraz z zestawami od Słodkiej Chwili oraz samodzielne zestawy. Ja znalazłam się w gronie tych, którzy wygrali bilety i upominki od Słodkiej Chwili.
Dziś nadszedł dzień kiedy otrzymałam swoją nagrodę. 
W paczce znalazły się produkty Dr Quetkera i idealny kubek do ich wykonania. Bilet przyszedł już wcześniej w formie mailowej.
A tak wygląda nagroda:


 Czy komuś z Was też udało się zgarnąć taki cudowny zestaw? Idealny na zimowe wieczory :)

1 komentarz:

  1. Świetna nagroda! Gratulacje... ja wygrywam podobnie - nagrody "pocieszenia". Kiedy w końcu zaczniemy wygrywać te z I stopnia??? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń