niedziela, 15 maja 2016

Majówka ze Słoneczną Tłocznią

     Nastał wieczór a ja mam chwilę by zająć się blogiem. Niestety ostatnio bardzo trudno o czas dla mnie.
Jakiś czas temu a dokładnie podczas majówki wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Słoneczną Tłocznię. Należało wstawić zdjęcie na Instagramie ilustrujące naszą majówkę z sokiem od Słonecznej Tłoczni. Że jestem wielkim zwolennikiem tego soku nie mogłam nie wziąć udziału. Ich soki bowiem goszczą u mnie w domu cały czas :)
Rewelacyjną wiadomością było, że nagrodzonych było tak dużo osób.
Natomiast jeszcze większe zaskoczenie mnie spotkało podczas odbioru paczki. Kurier pyta męża "co to takie ciężkie, waży chyba z 30kg", mąż na to "nie mam pojęcia, to do żony". Ledwie potrafili wnieść paczkę do domu :)

Słoneczna Tłocznia
Soki wyciskane są na bieżąco przez cały rok, z doskonałej jakości owoców uzyskiwanych dzięki systemowi ochrony IPO oraz nowoczesnym sposobom przechowywania, co pozwala na wytwarzanie soków klasy PREMIUM.
Soki charakteryzują się bogatym aromatem oraz naturalną mętnością, a kolor soku zbliżony jest do barwy owoców i warzyw.
Zawiera naturalnie występujące cukry.
Smak i barwa soku zależy od wybarwienia oraz odmiany owoców.
Osad na dnie opakowania jest zjawiskiem naturalnym.

W procesie technologicznym nie są używane żadne dodatki, zwłaszcza konserwanty, koncentraty, cukryczy woda.
Tłoczone na bieżąco z terminem przydatności do spożycia 6 miesięcy.
Okres przydatności do spożycia po otwarciu do 14 dni, dzięki pakowaniu soku w worek Bag-in-box. Specjalny zawór VITOP pozwala na wielokrotne dozowanie soku, bez dostępu powietrza do wewnątrz, zabezpieczając go przed zepsuciem.
Soki można kupić m.in. w sieciach Auchan, E.Leclerc, Kaufland, Makro, Real i Tesco.
Słoneczna Tłocznia oferuje nam całą gamę różnych smaków swoich soków np:

- sok pomarańczowy
- sok grejpfrutowo-pomarańczowy
- sok pomarańczowo-jabłkowy
- sok jabłkowy
- sok gruszkowo-jabłkowy
- sok marchwiowo-jabłkowy 
- sok wieloowocowy
- sok jabłkowo-malinowy
- sok jabłkowo-porzeczkowy
- sok jabłkowo-wiśniowy
- sok jabłkowo-aroniowy
 
A tak owa nagroda się prezentuje:
tutaj jeszcze w kartonie
 a oto moje smaki: jabłkowy sztuk 2, jabłkowo-aroniowy, jabłkowo-pomarańczowy, sok marchwiowo-jabłkowy :)
Zapowiada się pyszny okres z sokami od Słonecznej Tłoczni

Polecam te soki, zdrowe, pyszne, naturalnie mętne, bez konserwantów i dla całej rodziny.

1 komentarz: