niedziela, 29 maja 2016

Niespodzianka długiego weekendu

Długi weekend dobiega końca, a co za tym idzie należy wracać do rzeczywistości i obowiązków.

Maluszek zasnął wykończony wrażeniami upływających dni dlatego ja mogę tutaj trochę nadrobić.

Chciałabym dzisiaj pochwalić się rewelacyjną nagrodą od Adrian Fabryka Rajstop
Pomimo, że nie wygrałam w konkursie, otrzymałam w piątek miłą niespodziankę. Listonosz dostarczył paczuszkę a w niej pokaźny zapas rewelacyjnych rajstop.
Są to różnego rodzaju rajstopy, o różnych wzorach i grubościach.
A oto moja niespodzianka:
Zestaw 8 par rajstop


Dodatkowo zestaw pysznych czekoladek



Radość moja była niezmierna gdyż jak to kobieta uwielbiam podkreślać swoje nogi pięknymi rajstopami a Adrian Fabryka Rajstop mają ich pod dostatkiem.


Choć zbliża się lato i pogody nie będą sprzyjać do noszenia rajstop to jednak przydają się one na pewno. Już nie mogę się doczekać kiedy założę jeszcze nie znane mi wzory.


A czy Wy znacie markę Adrian Fabryka Rajstop? Jeśli nie to koniecznie musicie ją poznać.

2 komentarze: