czwartek, 7 stycznia 2016

Neutrogena emulsja do ciała
Witam Was,
dzisiaj zajmę się zrecenzowaniem emulsji do ciała jaką otrzymałam jakiś czas temu dzięki Drogerii Natura. Udało mi się po raz drugi zostać ich Ekspertką dzięki czemu otrzymałam do przetestowania ten produkt. Jakiś czas temu pisałam o płynie do demakijażu o którym możecie przeczytać tutaj.

Norwegian Formula Neutrogena
Emulsja do skóry suchej, pomaga poprawić jędrność i elastyczność skóry już w 10 dni, zapewnia długotrwałe codzienne nawilżenie. Stworzona została we współpracy z dermatologami.
Neutrogena Formuła Norweska Visibly Renem Elasticity Boost emulsja do ciała z minerałami zwiększającymi produkcję kolagenu. Skóra sucha.
Jest to innowacyjna emulsja do ciała do codziennego stosowania zapewnia długotrwałe nawilżenie i pomaga przywrócić skórze elastyczność, dając efekt, który widzisz i czujesz. Zawiera intensywnie nawilżającą Formułę Norweską i minerały, które pomagają zwiększyć produkcję kolagenu w skórze. Nietłusta konsystencja szybko się wchłania.
Dla najlepszego efektu stosuj rano i wieczorem.


Teraz kilka słów ode mnie.
Bardzo często przechodząc w sklepie obok półek wypchanych kosmetykami zastanawiałam się nad zakupem produktów marki Neutrogena. Rzadko jednak takiego wyboru dokonywałam, głównie ze względu na wysoką cenę i brak przekonania do tej marki. Zdarzało mi się kupować kremy do rąk, z których byłam zadowolona jednak nic więcej nie miałam okazji wypróbować do obecnego czasu. Dlatego jestem niezmiernie zadowolona że udało mi się dostać do tego testu.
Po okresie 2 tygodni przekonałam się o wysokiej jakości marki i tym że jest ona warta ceny sklepowej. Od teraz będę należeć do stałych klientów Neutrogeny.
Butelka jest dosyć pojemna bo zawiera aż 400ml emulsji co jest pocieszające gdyż na dłużej nam starczy. Dodatkowo zawiera pompkę dzięki czemu możemy sami dawkować sobie ilość balsamu jaką chcemy wycisnąć. Nie ma problemu z nadmierną lub zbyt małą ilością emulsji. Bardzo ważną dla mnie jak pewnie dla wielu używających balsamy jest zapach produktu. Ta emulsja zapach ma delikatny ale za to bardzo ładny.Kolejny plus produktu. Co ważne emulsja ma płynną konsystencję ale bardzo szybko się wchłania nie powodując pozostających resztek na skórze. Skóra po zastosowaniu emulsji jest delikatna i nawilżona.


Po 2 tygodniowym teście mogę napisać, że Emulsja ta zdała swój egzamin w zupełności. Nawilżyła moją skórę z czym zawsze miałam problem, teraz tym bardziej po ciąży i okresie karmienia synka, dodatkowo skóra stała się bardziej jędrna i poprawiła jej elastyczność. I to wszystko w zaledwie 10 dni.

Ważne jest by stosować emulsję Neutrogena codziennie rano i wieczorem.
Polecam tą emulsję wszystkim kobietą zmagającym się z odwiecznym problemem suchej skóry. Ja już nie zrezygnuję z tego produktu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz