wtorek, 12 stycznia 2016

Trzy Przesyłki
   Witam Was w ten późny wieczór, tylko wieczorami mam chwilę by tu coś napisać bo w ciągu dnia mam sporo innych zajęć, które nie pozwalają mi na przesiadywanie przed komputerem.
Dziś doszły do mnie 3 przesyłki a mianowicie:
dozownik płynu z Everydayme gdzie zarejestrowane osoby mogą zamawiać zupełnie za darmo próbki różnych produktów. Ja już mam kilka różnych dozowników. Są bardzo przydatne w pralni, do proszku kolorowego, białego czy jak w moim przypadku jeszcze do proszków synka :)


kolejną przesyłką była plakietka "jestem w drodze", którą można zamówić bezpłatnie tutaj. 
Bardzo ciekawa inicjatywa dla kobiet w ciąży. Ma ona na celu poprawienie sytuacji przyszłych matek w społeczeństwie. Znaczek ten ma pomagać ludziom w odróżnieniu kobiet w stanie błogosławionym i w ewentualnych sytuacjach pomoc im. Polecam wszystkim przyszłym mamom :)


i ostatnią przesyłką był zestaw z ClubCard Tesco W zestawie znalazła się karta klienta oraz dwie małe karty które można podarować innym członkom rodziny. Dodatkowo w kopercie znalazła się również torba na zakupy. Bardzo miła niespodzianka :)



A czy wy już macie któryś z tych przedmiotów? Jeśli nie wystarczy wejść w linki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz