wtorek, 3 listopada 2015

Bambino

Niedawno poprosiłam na jednym portalu społecznościowym o próbkę pieluszek Bambino. Zaciekawiły mnie one, bo gdzieś przeczytałam, że są dobrej jakości. Niestety na stronie Hygienica nie zdołałam się załapać na darmową próbkę bo wystąpił jakiś błąd a na drugi dzień nie było już możliwości z powodu wyczerpania zapasów pomimo że mailowo potwierdzono mi że będę mogła je zamówić. No ale nic i tak mi się udało bezpośrednio przez funpaga firmy Bambino Baby Love



Otrzymaliśmy dwie paczuszki po 2 sztuki. Po otwarciu byłam miło zaskoczona a mianowicie fajna kolorystyka, miłe w dotyku, bez zapachu ( co dla mnie jest bardzo ważne). Oczywiście zaraz z synkiem rozpoczęliśmy testowanie ;)
Maluchowi było wszystko jedno jaką pieluszkę mu założę, a raczej był mało zadowolony, że w ogóle chce mu założyć. Po lecie nauczył się że ciągle albo rozebrany albo golasek i ciężko mu zrozumieć że należy się ubierać.

Zakłada się tak jak normalne, ale rzepy są jakieś inne, wydaje mi się że dużo lepiej trzymają niż te których używamy. 

Falbanki też są delikatne, lekko dotykają ciałka i nie uciskają.
Są bardzo chłonne, nie przeciekają. I co jest dla mnie i mojego synka bardzo ważne nie powodują żadnych podrażnień i alergii z którą już mieliśmy doczynienia stosując inne pieluszki. 



Ogólnie po wypróbowaniu zaledwie 4 sztuk mogę powiedzieć że jestem bardzo zadowolona jako mama, myślę że mój maluszek też :) Myślę, że stosując te pieluszki cały czas moje zdanie byłoby takie samo.
W takim razie muszę się za nimi rozejrzeć w mojej okolicy ;)
 
Cena za opakowanie to około 25zł.

Właśnie udało mi się zakupić pieluszki w promocyjnej cenie 21zł w Intermarche ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz