piątek, 13 listopada 2015

Dr Gerard

Dzięki Streetcom zostałam Ambasadorką Dr Gerarda
To bardzo smakowita kampania i jestem nią mile zaskoczona zresztą jak moja rodzina i znajomi. Paczka przyszła naprawdę niesamowita. Zawierała mnóstwo łakoci a między innymi:
  • Pryncytorciki
  • Pryncypałki
  • Malti keks – smak jogurtu
  • Malti keks – czekolada mleczna
  • Ciastka witAM (pychotka są)
  • Pasja czekoladki z kremem kokosowym
  • Rurki waflowe z kremem śmietankowym
  • Kremisie
  • Pryncypałki z kremem kokosowym
  • Mafijne śmietankowo cytrynowe

Oczywiście paczka zawierała powitanie Ambasadorki

Swoje testowanie zaczęłam od zaparzenia kawy no i od wypróbowania Pryncytorcika.

Pryncypałki klasyczne
Nazwa już mówi sama za siebie. Każdy kto próbował pewnie ma takie samo zdanie. To chyba najpyszniejszy produkt firmy Dr Gerarda. Pyszna czekolada i wafelek dają idealne połączenie. Smakuje i małemu i dużemu.






Cena około 5zł za opakowanie o gramaturze 235g.

Pryncypałki z kremem kokosowym
Inna odmiana pryncypałków ale równie smaczna. Smakują wyśmienicie, wafelki oblane białą kokosową czekoladą i posypane wiórkami kokosowymi.

Cena około 5zł za opakowanie o gramaturze 235g.

PryncyTorcik
Nie miałam okazji ich jeszcze próbować i byłam mile zaskoczona. Myślałam, że będzie to batonik typu wafelka oblanego w mlecznej czekoladzie ale grubo się pomyliłam. Wafelek miał dwie warstwy pysznej czekoladki w środku, która po prostu rozpływała się w ustach. W opisie ciężko oddać ten smak ale jest zniewalający. Chyba Pryncytorcikami z nikim się nie podzielę ;)



Cena około 1.29zł za jedną sztukę o gramaturze 30g.

Maltikeks
To niczym draże miniaturowe ciasteczka z mąki pełnoziarnistej. Występują w 3 wariantach czyli:jogurtowym, mlecznym i czekoladowym. Pyszne choć chyba czekoladowe są najlepsze w smaku.

 

Cena około 6zł za opakowanie o gramaturze 350g

Rurki waflowe
Dwukolorowe rurki Zebra z nadzieniem śmietankowym. W sklepie można spotkać inne z nadzieniami czekoladowymi, orzechowymi i mleczna czekolada z kokosem.

Cena około 3.50zł za opakowanie o gramaturze 160g.

Ciastka WitAm
To jest mój HIT :) chyba najlepsze ciasteczka z całej paczki. Kruche i pełnoziarniste. Mają wiele dodatków w zależności od wersji smakowej. Nie są ani za mało słodkie ani za dużo. Idealne jako przekąska do szkoły czy do pracy. Występują w 3 wersjach:musli śliwka-czekolada, musli jabłka-rodzynka i musli czekolada-mleko Polecam wszystkim.


Cena około 1.29zł za opakowanie o gramaturze 50g.

Kremisie
Wersja ciasteczek przeznaczona raczej dla najmłodszych smakoszy.Miniaturowe herbatniki na których znajdują się czekoladowe misie wypełnione śmietankowym nadzieniem. Dzieciaczki chętnie ponie sięgają, bo mają zabawny wygląd.


Cena około 4zł za opakowanie o gramaturze 175g.

Mafijne
Herbatniki z ciekawym nadzieniem. W paczce były z nadzieniem śmietankowo-cytrynowym natomiast w sklepach można spotkać jeszcze o smaku czekoladowym, śmietankowym i śmietankowo-czekoladowym. Nie próbowałam pozostałych połączeń ale to jest bardzo ciekawe choć nie do końca w moim guście.

Cena około 4zł za opakowanie o gramaturze 220g.

Pasja
To połączenie pralinki i ciasteczka dla wielbicieli słodkich doznań. Każda Pasja skrywa porcję kruchego lub biszkoptowego ciasta, wyśmienitej czekolady i kremu, który zachwyca puszystością.
Na półkach sklepowych występują jeszcze wersje z Advocatem i Wiśnią.


Cena około 8zł za opakowanie o gramaturze 270g. 

Kampania była jedną z najmilszych i najsmaczniejszych. Oczywiście ciasteczka smakowały wszystkim poczęstowanym.Były to osoby w bardzo dużym przedziale wiekowym od kilku do kilkudziesięciu lat. Dzieciakom najbardziej przypadły do gustu Kremisie i rurki natomiast starszym Maltikeksy. Ja natomiast najbardziej zasmakowałam Pryncytorciki i ciasteczka WitAm.


Zapraszam do rejestrowania i udziału w kolejnych kampaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz