poniedziałek, 23 listopada 2015

BebiProgram


     Dziś miałam miłe zaskoczenie gdyż listonosz przyniósł wypatrywaną już od dawna przeze mnie przesyłkę od BebiProgram  . Mówię że bardzo wyczekiwaną ponieważ już od dawna jestem tam zarejestrowana, od ponad roku gdy zaszłam w ciążę ale niestety nie otrzymałam żadnej paczuszki. Teraz też pewnie by się skończyło tylko na odświeżeni danych adresowych ale miła Pani do której napisałam zlitowała się i zleciła wysłanie do mnie paczuszki. Jesteśmy z synkiem bardzo zadowoleni gdyż w zestawie znalazły się:

- dwie próbki mleka Bebilon 2
-śliniaczek
-poradnik dla rodziców
-ulotka i powitanie 
- a wszystko znajdowało się w teczce na rzep, przyda nam się na dokumenty synka :)
 

  

 
 Aby otrzymać te cuda trzeba być zalogowanym na BebiProgram.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz