piątek, 27 listopada 2015

Sos Seczuański

Jak już jemy to na całego.
Gdzieś umknęły mi zdjęcia dlatego zapomniałam wstawić ale pokażę Wam co udało mi się przyrządzić z nowych sosów jakie produkuje firma Łowicz.
Pod lupę wzięłam Sos Seczułański :)

Najpierw podsmażyłam mięsko z piersi z kury na nowym produkcie "RAMA smaż jak szef kuchni"  jednak nie przyprawiałam za mocno by czuć smak sosu gotowego.

 Po usmażeniu mięsa dodałam gotowy sos i wzbogaciłam go jeszcze o czerwoną fasolkę. W międzyczasie gotowałam ryż i wszystko podałam razem. Efekt końcowy był taki:

Jeśli chodzi o walory smakowe mogę potwierdzić, że ten smak sosu jest wyjątkowy. Dość ostry, ale zarazem delikatny. Sos jest intensywny i smakuje naprawdę bardzo dobrze. Muszę spróbować jeszcze innych sosów marki Łowicz.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz