sobota, 14 listopada 2015

Nivea Care – Lekki Krem odżywczy

Już dobry kawałek czasu temu otrzymałam Krem Nivea Care 50ml z Klubu Moja Nivea. To była miła niespodzianka po powrocie do siebie po porodzie i ciąży. Szukałam kremu który poradziłby sobie z moją cerą, która wówczas była zmęczona, sucha i brakowało jej jędrności.
Krem ma za zadanie odżywić oraz szybko się wchłaniać i co jest fajną sprawą przeznaczony jest do każdego rodzaj cery. Krem ma gęstą konsystencje i bardzo łatwo się go nakłada.


Po dłuższym stosowaniu mogę stwierdzić że krem spełnił swoje zadanie i moja skóra w końcu wróciła do normalności. Tak jak w założeniu Kremu szybciutko się wchłania no i odżywia skórę twarzy. Dodatkowo dodam, że jak na kremy Nivea przystało ma on cudowny zapach, który kojarzy mi się z czasami dzieciństwa.



Cena Kremu Nivea Care 50ml wynosi około 7-10zł w zależności od sklepu czy promocji. Występuje jeszcze większa wersja kremu 100ml.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz