czwartek, 7 kwietnia 2016

A to niespodzianka !!!

Lubicie niespodzianki?
Ja uwielbiam i to właśnie dziś spotkała mnie taka radosna i cudowna niespodzianka.
Mąż mówi, że przyszła do mnie paczka. Mówię ok bo czekałam na zamówienie z pewnego sklepu ale gabaryt mnie trochę zdziwił a zawartość jeszcze bardziej...
Nie zgadniecie co w niej było?

LAKTATOR Philips Avent Natural

Długo zastanawiałam się z jakiego konkursu, aż przypomniałam sobie, że zgłosiłam się na stronie WIZAŻ . Zrobiłam to choć nie liczyłam że mi się uda dlatego takie zdziwienie u mnie.
A teraz kilka informacji i zdjęć mojej nagrody :)


Jest to laktator ręczny marki Philips.
Najwygodniejszy jak dotąd laktator. Wystarczy Usiąść wygodnie, nie pochylać się do przodu i pozwolić, by miękka nakładka masująca delikatnie stymulowała wypływ mleka.
 Laktator charakteryzuje się wyjątkową konstrukcją, która sprawia, że mleko z piersi trafia bezpośrednio do butelki, nawet jeśli siedzisz prosto. Oznacza to, że możesz siedzieć wygodniej podczas używania laktatora i nie musisz pochylać się do przodu, aby całe mleko znalazło się w butelce. Wygodna pozycja i odprężenie podczas odciągania pokarmu w naturalny sposób sprawiają, że mleko łatwiej wypływa.



 Nakładka masująca ma nową, miękką, aksamitną fakturę, która jest ciepła w dotyku — dzięki temu wygodnie i delikatnie stymuluje wypływ pokarmu. Podczas odciągania delikatnie symuluje ona odruch ssania dziecka, zapewniając naturalne uwalnianie pokarmu i klinicznie sprawdzoną skuteczność. Miękka nakładka masująca jest odpowiednia dla większości mam. Jeśli jednak zachodzi taka potrzeba, można oddzielnie kupić większą nakładkę (dostępność może być różna w zależności od kraju).
Zestaw zawiera butelkę ze smoczkiem Natural.  Szeroki smoczek przypominający kształtem pierś pozwala dziecku w naturalny sposób przyssać się i ułatwia łączenie karmienia piersią i butelką.


 Laktator ma niewielkie wymiary, dzięki czemu łatwo go odpowiednio ustawić. Jego rączka o ergonomicznym kształcie umożliwia wygodne operowanie urządzeniem podczas odciągania pokarmu. Dzięki niewielkim rozmiarom i małej wadze można go łatwo przechowywać i przenosić oraz bardziej dyskretnie odciągać pokarm w podróży.


 Laktatora można używać z innymi produktami do karmienia Philips Avent, w tym z butelkami Classic i pojemnikami na pokarm. Philips Avent oferuje również akcesoria do pielęgnacji piersi, które zwiększają komfort i pomagają wydłużyć okres karmienia piersią.



 Dodatkowo czyszczenie nie sprawia trudności dzięki niewielkiej liczbie oddzielnych części. Wszystkie części można myć w zmywarce.
 Taki Laktator ręczny to idealne rozwiązanie, jeśli odciągamy pokarm od czasu do czasu i cenimy sobie niewielkie rozmiary urządzenia. Umożliwia on łatwą obsługę jedną ręką.

Cena: już od 99zł

Moja opinia:
Laktator Philips Avent Natural jest ulubionym przyjacielem mamy karmiącej czyli moim. Idealnie dostosowany do potrzeb mam ceniących sobie karmienie swoich pociech. Laktator dzięki silikonowej nakładce mającej niewielkie wypustki idealnie dopasowuje się do piersi. Tak jak napisałam powyżej nie trzeba się pochylać garbić i przyjmować różnych innych dziwnych pozycji. Bardzo łatwo i przyjemnie można odciągać pokarm. Co za tym idzie wpływa to na jakość mleka dla naszych maluchów. Dodatkowo w zestawie znajduje się smoczek dzięki czemu od razu ściągnięte mleko można podawać dziecku. Dzięki profesjonalizmowi marki Philips Laktator można łączyć z innymi produktami tej marki. Jestem bardzo zadowolona z możliwości wypróbowania tego laktatora. Dzięki niemu mam możliwość karmić pociechę i równocześnie pracować, przebywać poza domem. Karmienie jest dla mnie priorytetem i mam nadzieję, że to urządzenie pozwoli mi jeszcze długo radować synka moim mlekiem.

A czy wy drogie mamy używacie laktatorów? Pomagają Wam?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz