piątek, 8 kwietnia 2016

Pogoda w niepogodę

Czasem są dni kiedy pogoda nie sprzyja naszemu samopoczuciu. Właśnie dla mnie nadszedł ten dzień. Jest zimno, ponuro i deszczowo co powoduje, że mój nastrój wygląda bardzo podobnie. Pocieszenie przyszło jednak z paczką otrzymaną od Chipsletten za wygraną w konkursie. Konkurs dotyczył wymyślenia innego słowa opisującego mola książkowego :)

A o to moja pyszna nagroda:
- fromage ze szczypiorkiem
- zielona cebulka ze szczypiorkiem
- południowa papryka
- Thai Sweet Chili


Będzie pyszna uczta z #Chipsletten marki #Lorenz :)

A Wy lubicie Chipsy?
Czy może inną przekąskę w zamian?

2 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię chipsy ChipslettenChipsletten, szczególnie Tajskie. Gratuluję wygranej i życzę miłego chrupania :) testujerekomendujekupuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie tych tajskich nie miałam jeszcze okazji próbować :) Dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń