piątek, 5 lutego 2016

Mannodis 500 testowanie

Dzisiaj trochę z innej beczki a mianowicie niedawno otrzymałam do przetestowania tabletki Mannodis.
 Mannodis 500 to suplement diety, który wspomaga redukcję nadmiernej masy ciała w ramach diety niskokalorycznej oraz pomaga utrzymać prawidłowy poziom cholesterolu we krwi.


Mannodis zawiera glukomannan czyli rozpuszczalny w wodzie błonnik pokarmowy, który po spożyciu bardzo silnie chłonie wodę i wielokrotnie zwiększa swoją objętość w żołądku. Pozwala to na ograniczenie uczucia głodu i zmniejszenie ilości oraz wielkości posiłków. W ramach diety niskokalorycznej glukomannan redukuję nadmierną masę ciała. Ogranicza ponadto wchłanianie cholesterolu z przewodu pokarmowego. Dzięki temu pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi.
Sposób przygotowania i spożycia:
Kapsułkę należy połknąć popijając dużą ilością płynu, najlepiej 1 lub 2 szklankami wody, celem zagwarantowania, że substancja czynna dotrze do żołądka. Produkt należy przyjmować przed posiłkami.
Zalecana dzienna porcja do spożycia:
- w celu redukcji nadmiernej masy ciała 3 razy dziennie 2 kapsułki
- w celu utrzymania prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi 4 razy dziennie 2 kapsułki


Teraz kilka moich spostrzeżeń na temat tego preparatu.
Do testowania otrzymałam 3 opakowania po 10 tabletek co niestety wystarczyło na jedynie 5 dni. Ciężko po tym czasie jest określić działanie suplementu.
Mogę jednak powiedzieć, że preparat ani mi nie zaszkodził, ani też rewelacyjnie nie pomógł. Oczywiście poczucie głodu miałam dużo mniejsze niż normalnie, nie miałam ochoty na podjadanie pomiędzy posiłkami.Chodziłam za to częściej do toalety co zapewne jest wynikiem wypijanej wody. Ćwiczenia wykonuję codziennie i zapewne przy dłuższym stosowaniu mogłabym stwierdzić jakieś efekty a po 5 dniach jest mi na to pytanie ciężko odpowiedzieć.
Mogę jednak polecić, gdyż oprócz działania zmniejszania masy ciała ma też za zadanie utrzymywanie prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi.

A wy próbowaliście? Może na kogoś działa inaczej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz