poniedziałek, 22 lutego 2016

Nagroda od Cukierni Królewskiej Kilian

     Jeszcze dzisiaj pochwalę się cudownymi ciasteczkami jakie otrzymałam od  Cukierni Królewskiej Kilian
Gdy otrzymałam od kuriera paczkę zdziwiłam się, że jest tak ciężka, nie miałam pojęcia co w niej może być. Gdy zaczęłam jednak ją rozpakowywać dochodził do mnie smaczny zapach masełka i ciasteczek wtedy już wiedziałam, że to niespodzianka od Cukierni Królewskiej Kilian Cukierni Królewskiej Kilian :)
 Ciasteczka są rewelacyjne, pięknie pachną masełkiem, a jeszcze lepiej smakują. Oczywiście synek też był zachwycony i od razu zjadł dwa. Widać, że ciasteczka zostały ręcznie wykonane.
Na przedniej części mają napis "Kocham Cię" i idealnie smakują same jak i z kawusią :)

Jak widać w paczuszce była spora ilość tych pyszności.


Napis "Kocham Cię" idealne na miłosne okazje 


Synuś zajada aż mu się uszka trzęsą :)




 Przepyszne ciasteczka nic dodać nic ująć :)
Dziękuje jeszcze raz za tą smaczną przesyłkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz