czwartek, 18 lutego 2016

Pomysł na:
Udka z miodem i ketchupem

Czy wy też jak ja macie czasem tak, że zastanawiacie się co przyrządzić na obiad smacznie i szybko?
Dziś ciekawy pomysł na udka z kurczaka w sosie z miodem i ketchupem.
Może ktoś się zainspiruje :)

Do przygotowania dania użyłam 2 całe udka czyli w sumie 4 kawałki.
Podsmażyłam je trochę na smalcu w garnku nieprzywierającym,
wcześniej soląc i pieprząc,
 następnie dodałam około 2 dużych łyżek miodu,
 około 5 łyżek ketchupu
 i mały koncentrat pomidorowy,
na koniec posypałam różnymi przyprawami jak:bazylia, oregano, zioła prowansalskie, czosnek granulowany.
Warto też dodać wody podczas duszenia.


Efekt po około 30-50 minutach. Należy uważać by sos nam się nie wygotował.


A to już efekt końcowy. Można podawać z ziemniaczkami, wyżem a nawet zajadać z chlebem.


Mąż się zajadał to chyba wyszło smacznie.
A wy robicie czasem takie dania?
Może ktoś ma inny przepis?
Chętnie się dowiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz